Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2008

Παρουσίαση του There.com

Η πρώτη μου επαφή με virtual world ήταν το There.com. Δεν πρόκειται να σας αποκαλύψω το nickname μου :Ρ. Σαφώς ενθουσιάστηκα, καθώς δεν είχα προηγούμενη εμπειρία. Ήταν μία καλή αρχή πιστεύω. Δεν κράτησε πολύ, καθώς μετά από μερικές εβδομάδες ήθελα να γνωρίσω και άλλους κόσμους. Μου αρέσει πάντα να συγκρίνω...
Το There.com είναι κι αυτό σε 3Δ περιβάλλον, όπου μπορείς να συνάψεις κοινωνικές σχέσεις όπως και να ιδιωτικοποιήσεις χώρους και μέρη με τη χρήση κανονικών χρημάτων, που δεν θυμάμαι πώς τα έχουν βαφτίσει σε αυτόν τον κόσμο. Παρακάτω σας έχω ένα video, τύπου trailer, για το τι μπορείς να κάνεις, καθώς και για να πάρουν μία μικρή γεύση για το περιβάλλον και τα avatars, όσοι δεν έχουν προσωπική εμπειρία.


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλό το trailer. Δείχνει αρκετές από τις δραστηριότητες που μπορεί να κάνει κάθε μέλος του There.com. Πάντως το εσωτερικό του νόμισμα είναι το Therebucks (Tbuxs). Τα 1800 Tbuxs αντιστοιχούν σε 1$. Κι εγώ ήμουν μέλος για ένα διάστημα. Έχει καλό περιβάλλον αλλά βαρέθηκα γρήγορα. Το Second Life το βρήκα πιο real και με περισσότερα ενδιαφέροντα.
Υ.Γ. Ωραίο αυτό με τη "Φωτο-προβολή"!

e_passenger είπε...

Ευχαριστώ psira για τη πληροφορία! Είχα ξεχάσει πώς το λένε το εσωτερικό νόμισμα του There.com. Πάντως αναλογικά με το Second Life, με 1$ US στο There.com έχεις περισσότερα χρήματα. Κι εάν θυμάμαι ήταν και πιο φθηνά τα virtual προϊόντα. Πάντως η μηνιαία συνδρομή πρέπει να είναι πάνω κάτω η ίδια (μεταξύ 9-10$ US).
Ακριβώς το ίδιο συνέβη και σε μένα. Αφού γνώρισα τον κόσμο του SL, μετά δεν μπορούσα να επιστρέψω στο There.com.
απαντ. στο Υ.Γ.> να είσαι καλά! Κι εμένα μου άρεσε (ψώνιο!!!) όταν ανακάλυψα αυτή την δυνατότητα με την προβολή φωτογραφιών.